امداد خودرو اطلس خودرو، امداد کیا موتورز

اطلس خودرو یکی از معتبرترین شرکت‌های وارد کننده انواع خودروهای خارجی است که تنوع زیادی را در محصولات خود در نظر گرفته است. امداد خودرو اطلس خودرو خدمات امداد جاده ای را برای خودروهای  کیا سراتو، خودروی کیا اپتیما GT، خودروی کیا اپتیما، خودروی کیا سورنتو و خودرو کیا اسپورتیج و تمامی خودروهای این برند را در تهران به مشتریان ارائه می دهد.

امداد خودرو اطلس خودرو

شماره امداد اطلس خودرو

امداد خودرو اطلس خودرو که نماینده کیا موتورز می‌باشد با شماره 02166551374، در استان تهران به عنوان کلان شهر ایران، نمایندگی‌های متعددی را راه‌اندازی کرده است تا مردم در هر نقطه از تهران که زندگی می‌کنند به راحتی به خدمات این مرکز دسترسی داشته باشند. به هر حال ترافیک‌های سنگین شهری در تهران واقعاً کلافه‌کننده است.
بنابراین باید نمایندگی‌ها در اقصی نقاط تهران فعال باشند تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند از خدمات استفاده کنند. البته امداد خودرو اطلس خودرو در تهران خدمات در منزل را در نظر گرفته است که شما می‌توانید با یک تماس با این نماینده کیا موتورز، از خدمات سرویس و تعمیرات در محل بهره‌مند شوید بدون اینکه نیاز باشد ساعت‌ها رانندگی کنید و خود را به نمایندگی مربوطه برسانید.

خدمات امداد اطلس خودرو

امداد خودرو اطلس برای مشتریان خود خدمات زیر را در نظر گرفته است:

مکانیک سیار

به طور کلی تمام نمایندگی‌های امداد کیا موتورز خدمات در محل را برای هم‌وطنان عزیز در نظر گرفته‌اند. چه برای سرویس خودرو و چه برای عیب‌یابی و تعمیرات، شما می‌توانید از خدمات تکنسین سیار بهره‌مند شوید. یعنی با امداد خودرو اطلس خودرو تماس ‌می‌گیرید و درخواست خود را مطرح می‌کنید. در صورت امکان، در اولین زمان تعمیرکار به منزل شما مراجعه می‌کند تا سرویس و تعمیرات را انجام دهد.

امداد باتری

امداد باتری از دیگر خدمات امداد خودرو اطلس خودرو است. برای شارژ کردن باتری و یا تعویض آن می‌توانید بر روی کمک امداد کیا موتورز حساب کنید. اولین کاری که تکنسین‌ها انجام می‌دهند، بررسی سلامت باتری است. در صورتی که مطمئن شوند خرابی در باتری اتفاق نیفتاده، باتری به باتری را انجام می‌دهند تا باتری ماشین شارژ شود. اما اگر طول عمر مفید آن از دست رفته باشد، هیچ راهی جز تعویض باتری با انواع اورجینال و دارای گارانتی باقی نمی‌ماند.

پنچرگیری سیار

در هر کجای از شهر و یا حتی در اطراف شهر که ماشین شما پنچر شده باشد، می‌توانید با امداد خودرو اطلس خودرو تماس بگیرید تا سریعاً تعمیرکاران خود را به شما برسانند و پنچرگیری سیار را برای شما انجام دهند. این قبیل خدمات برای بانوان که با رفع پنچری خودرو مشکل دارند واقعا ارزشمند خواهد بود.

بنزین سیار

اگر بنزین خودرو چه در داخل شهر و چه در بیرون از شهر تمام شده و به پمپ بنزین دسترسی ندارید، تلفن را بردارید و با امداد خودرو اطلس خودرو تماس بگیرید. گروهی از تکنسین‌ها در امداد کیا موتورز تحت عنوان بنزین سیار فعالیت دارند. در اولین زمان ممکن بنزین را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید ماشین را به راه بیندازید.

یدک کش و کفی خودروبر سیار

یدک کش زمانی به کار می‌آید که یا ماشین شما خراب شده و امکان رانندگی با آن وجود ندارد. یا اینکه تصادف سنگینی را متحمل شده‌اید. کفی خودروبر برای مشاغلی مناسب است که در زمینه خرید و فروش خودرو کار می‌کنند و باید خودرو را به صورت ایمن به محل نگهداری انتقال دهند. در هر صورت برای بهره‌مندی از خدمات یدک‌ کش و کفی خودروبر کافی است با امداد خودرو اطلس خودرو تماس بگیرید.

امداد خودرو شبانه روزی اطلس خودرو

به هر حال هر یک از ما ممکن است در هر زمان از شبانه روز با مشکل خرابی خودرو مواجه شویم یا ممکن است سفری ناگهانی برای ما پیش بیاید و سریعاً نیاز داشته باشیم افراد حرفه‌ای ماشین ما را سرویس کنند. در چنین شرایطی شما به خدمات شبانه روزی نیاز دارید. به همین دلیل امداد خودرو شبانه روزی اطلس خودرو  به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. کافی است با شماره امداد کیا موتورز تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. در اولین زمان ممکن، تعمیرکاران جهت سرویس و تعمیر خودرو اعزام خواهند شد.

مزایای امداد اطلس خودرو

تمامی تعمیرکارانی که در امداد خودرو اطلس خودرو مشغول به کار هستند، دوره‌های تخصصی برای آشنایی با انواع ماشین‌های این برند را پشت سر گذاشته‌اند. بنابراین با یک نگاه می‌توانند عیب رخ داده را تشخیص داده و سریعاً خودرو را برای شما سرویس و یا تعمیر کنند. در واقع کیفیت و سرعت کار تحت نظر امداد خودرو اطلس خودرو، بسیار بالا خواهد بود.

تعمیرات در محل، مهم‌ترین منفعتی است که از اعتماد خود به امداد خودرو اطلس خودرو به دست خواهید آورد. اگر قطعه‌ای در داخل موتور بسوزد، اصلاً نگران استفاده از قطعات چینی نباشید چون امداد کیا موتورز به شما تعهد می‌دهد که از قطعات اورجینال استفاده شود و گارانتی قطعات در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از این بابت مطمئن باشید.

تمامی خدمات امداد خودرو اطلس خودرو با گارانتی ارائه می‌شود. یعنی حتی اگر خودروی شما سرویس گردد، امداد خودرو اطلس خودرو موظف است به شما گارانتی تحویل دهد. هزینه‌ها براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود. اگر گارانتی خودروی شما اعتبار داشته باشد، در برآورد هزینه‌ها این گارانتی لحاظ شده و تخفیف‌های خوبی دریافت خواهید کرد.

کلام آخر

امداد خودرو پایتخت به عنوان یکی از مراکز معتبر در ایران شناخته شده است که تمامی خدمات را امداد جاده ای را در امداد خودرو شمال تهران، شرق و امداد خودرو غرب تهران به شما عزیزان ارائه می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید. تکنسین‌های حرفه‌ای به صورت ۲۴ ساعته با تجهیزات پیشرفته، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران