امداد خودرو جیلی

امداد خودرو جیلی، خدماتی جامع است که برای رفع مشکلات فنی و غیرفنی خودروهای جیلی در سطح شهر تهران ارائه می‌شوند. این خدمات شامل مکانیکی سیار، پنچر گیری سیار، سوخت رسانی سیار، یدک کش حمل خودرو، باتری به باتری و…. هستند که در هر زمانی ارائه می‌شوند. اگر در یک جاده خلوت و دور افتاده نیاز به خدمات امدادی خودرو دارید و یا اینکه تصادف کرده‌اید همچنین در مواقعی که نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه است، می‌توانید بدون استرس و نگرانی و تنها با یک تماس تلفنی ساده، با شرکت امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید تا تیم امدادی خود را به محل شما اعزام کند.

امداد خودرو جیلی

مرکز امداد خودرو جیلی در تهران

در مواقعی که مشکلات فنی و غیرفنی برای خودروی شما پیش آمده است و خودتان هم تخصصی در تعمیرات خودرو ندارید همچنین دسترسی به تعمیرگاه هم نیست، فقط کمک گرفتن از یک مرکز امدادی می‌تواند چاره‌ساز باشد اما بهترین مرکز امداد خودرو جیلی در تهران کدام مرکز است؟ مراکزی که خدمات فوری و بدون وقت تلفی ارائه می‌دهند، مورد اعتماد هستند مثل مرکز امداد خودرو پایتخت که نه تنها خدمات سریع دارد بلکه به صورت شبانه‌روزی در خدمت شماست تا هیچ نگرانی از خراب شدن ناگهانی خودروی خود در وسط جاده نداشته باشید.

مرکز امداد خودرو جیلی با کمک گرفتن از امدادگران مجرب و متخصص، خدمات را به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر تهران اعم از شمال، شرق، غرب و… ارائه می‌دهد. امدادگران این مرکز، توانایی تشخیص و عیب‌یابی دقیق مشکلات خودروی جیلی را دارند و شما صاحب هر مدل خودروی جیلی که هستید از جمله ام گرند 7Emgrand، ام گرند آر وی 7Emgrand RV، ایکس X7، جی سی GC6 و… امکان استفاده از خدمات امدادی مرکز را دارید.

مزایای بهره‌مندی از خدمات مرکز امداد خودرو پایتخت

با استفاده از خدمات امداد خودرو جیلی که توسط مرکز امداد پایتخت تهران ارائه می‌شود، مزایایی شامل حال شما و خودروی‌تان خواهد شد. این مزایا به شرح زیر هستند:

خدمات فوری و بدون تاخیر

بلافاصله پس از تماس تلفنی شما با شماره امداد جیلی، امدادگران حاضر شده و همراه با تجهیزاتی که برای تعمیرات خودروی شما نیاز است، به محل‌تان خواهند آمد. امدادگران این مرکز به صورت شبانه‌روزی و سیار در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند و با توجه به منطقه‌ای که هستید، نزدیک‌ترین امدادگر به محل شما اعزام خواهد شد.

ارائه انواع خدمات

خدمات امدادی مرکز پایتخت، متنوع بوده و هر نوع مشکلی که خودروی شما داشته باشد، توسط امدادگران قابل رفع هستند. این خدمات شامل رفع مشکلات برقی، باتری به باتری، سوخت رسانی، تعویض لاستیک و… هستند.

استفاده از قطعات اصلی

اگر قطعه‌ای از خودروی شما خراب شده باشد، از قطعه اصل و مورد تایید استفاده خواهد شد. قطعه به صورت اورجینال بوده و گارانتی تعویض هم دارد.

تعمیر و تعویض توسط افراد متخصص

تعمیرات خودرو توسط افرادی که فاقد دانش فنی هستند باعث آسیب جدی به اجزای خودرو می‌شود و هزینه‌های زیادی را روی دست شما می‌گذارد اما تکنسین‌های مرکز امداد خودرو پایتخت همگی دوره‌های تخصصی خودرو را گذرانده‌اند و تسلط کاملی به سیستم فنی خودروهای جیلی دارند.

تعرفه مناسب خدمات

خدمات امداد خودرو جیلی که توسط مرکز ما ارائه می‌شود، تعرفه عادلانه‌ای دارد تا رضایت شما کسب شود. البته هزینه خدمات امدادی بستگی به نوع خدمات دارد.

انواع خدمات امداد خودرو جیلی

از جمله خدمات امداد خودرو جیلی که توسط مرکز امداد پایتخت ارائه می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راه اندازی مجدد خودرو

اگر مشکلی در خودروی جیلی شما پیش آمده است به طوری که روشن نمی‌شود، می‌توانید از خدمات امدادی استفاده کنید. تکنسین‌های مرکز امداد پایتخت می‌توانند با بررسی موتور و باتری خودرو، مشکلات آن را شناسایی و برطرف کرده و خودرو را راه‌اندازی کنند.

حمل خودرو جیلی

از خدمات دیگر برای خودروهای جیلی، جابجایی آنهاست. در صورت خرابی جدی در خودرو و عدم توانایی در جابجایی آن، بهتر است با مرکز امداد ما تماس بگیرید تا تیم امدادی به همراه تجهیزات مورد نیاز در محل شما حضور یابد و خودرو را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال دهد.

رفع خطرات حاد

در صورت تصادف در جاده و بروز خطرات جدی مثل شکستن شیشه یا صدمات بدنه خودرو و یا خراب شدن قطعات خودرو، بهتر است از خدمات امدادی استفاده کنید. تیم امدادی با تجهیزات ایمنی و فورا، به محل حادثه خواهد آمد.

خدمات ویژه

خدمات دیگری مثل تعویض لاستیک پنچر شده، باتری به باتری، سوخت رسانی سیار، تعمیر برقی خودرو، تهیه قطعات یدکی برای خودرو و… از دیگر خدمات ویژه‌ای هستند که شما می‌توانید از آنها بهره مند شوید.

یدک کش خودرو جیلی

یدک کش یعنی جابجایی خودرو در زمان‌هایی که خودرو تصادف کرده است یا ضربه دیده است، نیاز می‌شود. مرکز امداد خودرو پایتخت، خدمات یدک کش را برای خودروهای جیلی که دچار مشکل شده‌اند و قادر به حرکت نیستند، ارائه می‌دهد. این مرکز برای ارائه خدمات یدک کش خودرو از انواع خودروهای حمل استفاده می‌کند و خودروی شما با تجهیزات پیشرفته و با رعایت تمام نکات ایمنی، به مقصد مورد نظر منتقل خواهد شد.

پس اگر تصادف کرده‌اید و خودروی شما نیاز به جابجایی دارد، می‌توانید با مرکز تماس بگیرید و درخواست خدمات یدک کش داشته باشید. متناسب با مدل خودروی شما و شرایط موجود، خودروبر مناسب به محل‌تان خواهد آمد.

سرویس و تعمیر در محل خودرو جیلی

در هر زمان از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به سرویس و تعمیر دارد، با شماره امداد جیلی تماس بگیرید تا تعمیرکاران فورا به محل شما بیایند. در تماس تلفنی باید مشکل خودرو را به طور دقیق شرح دهید تا اگر تعمیرات در محل آن امکان‌پذیر بود، تعمیرکار به همراه تجهیزات کامل به منزل، محل کار یا هر محل دیگری که هستید، مراجعه نماید.

شماره امداد خودرو جیلی

شماره امداد خودرو جیلی 02166551374 است. جهت ثبت درخواست امداد جاده ای می توانید با کارشناسان امداد Geely در ارتباط باشید.

راه فوری و آسان برای دریافت خدمات از مرکز امداد خودرو پایتخت، تماس تلفنی است. در هر منطقه از تهران که هستید و در هر ساعت از شبانه‌روز که مشکلی برای خودروی شما پیش آمده است، می‌توانید با شماره بالا تماس بگیرید. کارشناسان در سریع‌ترین زمان پاسخگو خواهند بود و هماهنگی‌های لازم را برای اعزام تیم امدادی انجام خواهند داد.

اگر موفق به برقراری ارتباط تلفنی نمی‌شوید، می‌توانید درخواست آنلاین امداد داشته باشید. برای این کار باید وارد فرم داخل سایت مرکز امداد خودرو پایتخت را با اطلاعاتی مثل شماره پلاک خودرو، آدرس دقیق محل توقف خودرو، مشکل خودرو، نام و نام خانوادگی و… تکمیل کرده و ثبت کنید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان امداد خودرو تهران تماس خواهند گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران