امداد خودرو فردا موتورز

خودروهای فردا موتورز با طراحی ویژه، امکانات مدرن، قابلیت‌های متعدد و کیفیت قابل اعتماد، رضایت و نیاز مشتریان را به خوبی برآورده می‌کنند اما این خودروها مثل خودروهای سایر برندها ممکن است در مواقعی نیاز به تعمیرات و سرویس داشته باشند. خودروهای فردا موتورز تحت پوشش خدمات امداد خودرو هستند و شما می‌توانید از طریق تماس با امداد فردا موتورز، درخواست خدمات امدادی برای خودروهای این شرکت داشته باشید. سرویس امداد خودرو فردا موتورز شامل خدماتی مثل تعمیرات و مکانیکی سیار، باطری به باطری در محل، پنچرگیری سیار، رفع مشکلات برقی خودرو، سوخت‌رسانی سیار و… هستند. شما در هر محدوده از شمال تا جنوب و غرب تا شرق تهران که هستید، می‌توانید با کمک تعمیرکاران شرکت امداد خودرو پایتخت، مشکلات خودروی خود را رفع کرده و به رانندگی ادامه دهید.

امداد خودرو فردا موتورز

تماس با شماره امداد فردا موتورز

شماره امداد خودرو فردا موتورز 02166551374 است. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و یا اینکه درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید. پس از تماس با شماره امداد فردا موتورز، کارشناسان به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود و هماهنگی‌های لازم را برای اعزام تعمیرکار انجام می‌دهند. همچنین اگر مایل به ثبت درخواست آنلاین در سایت هستید، می‌توانید مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، نوع خودرو، مشکل خودرو، شماره پلاک خودرو و آدرس دقیق محل توقف خودرو را در سایت وارد کنید و پس از ارسال پیام خود، منتظر باشید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

انواع خدمات امداد خودرو فردا موتورز

شرکت فردا موتورز دارای مجموعه گسترده‌ای از نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها در سراسر کشور است که این نمایندگی‌ها با تیمی مجرب و متخصص، خدمات پس از فروش و تعمیرات را برای خودروها ارائه می‌دهند. تیم امداد خودرو پایتخت نیز در امداد خودرو شرق تهران، مرکز، شمال و غرب آماده ارائه خدمات امدادی برای خودروی فردا موتورز شماست. خدمات امدادی متنوعی توسط این شرکت معتبر ارائه می‌شوند و تیم متخصص و مجرب در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می‌شود تا با استفاده از تجهیزات به‌روز، مشکلات خودروی شما را حل کند. از خدمات امداد خودرو پایتخت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

یدک کش امداد خودرو فردا موتورز

یدک کش امداد خودرو فردا موتورز، خدماتی برای حمل و جابجایی خودروهایی است که امکان جابجایی ندارند. اگر به دلیل تصادف، مشکلات فنی یا برقی نمی‌توانید خودرو را جابجا کنید و یا می‌خواهید خودرو را به تعمیرگاه و نمایندگی انتقال دهید، می‌توانید از خدمات یدک کش استفاده کنید. این خدمات به صورت شبانه‌روزی در دسترس شما قرار دارد و تیمی مجرب به محل شما اعزام خواهد شد تا با استفاده از تجهیزات و وسایل ایمن، خودروی شما را تا محل مدنظرتان حمل کنند. در این خدمات، خودروی شما به وسیله زنجیر یا سیم بکسل به قلاب انتهای یدک کش متصل شده و خودرو را تا مقصد به دنبال خود می‌کشاند.

خودروبر امداد خودرو فردا موتورز

خودروبر از خدمات دیگری است که توسط شرکت امداد خودرو پایتخت ارائه می‌شود. شما با استفاده از این خدمات می‌توانید خودروی خود را به سرعت و کاملا ایمن تا تعمیرگاه یا مقصدی دیگر، انتقال دهید. خودروبرها دارای انواع مختلفی هستند مثل خودروبر تکی، تریلی خودروبر، خودروبر جرثقیل‌دار، کامیونت خودروبر، خودروبر چرخگیر و… که با توجه به شرایط خودروی شما، یکی از این خودروبرها به محل‌تان اعزام خواهد شد.

پنچرگیری سیار فردا موتورز

ممکن است لاستیک خودروی شما پنچر شده باشد و امکان رانندگی نداشته باشید. در این شرایط می‌توانید بدون هیچ نگرانی با شماره امداد فردا موتورز تماس بگیرید و درخواست دهید که تیم پنچرگیری سیار را به محل شما اعزام کند. برای پنچرگیری سیار، مکانیک همراه با تجهیزات به محل شما خواهد آمد و خدمات با سرعت بالا و به صورت تضمینی ارائه می‌شوند.

مکانیکی سیار فردا موتورز

با توجه به سیستم پیشرفته‌ای که خودروهای فردا موتورز دارند، مکانیکی سیار این خودروها را نباید به دست هر تعمیرکار بی تجربه‌ای سپرد و حتما در مواقعی که نیاز به خدمات مکانیکی سیار دارید، با شرکت‌های امدادی معتبر مثل امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید. تعمیرکاران سیار امداد خودرو پایتخت، به تکنولوژی‌های مختلف خودروها مسلط هستند و می‌توانند پس از عیب یابی دقیق مشکلات خودرو، ایرادات آن را برطرف سازند. شما در هر منطقه از تهران که هستید می‌توانید برای مکانیکی سیار خودروی خود هم اکنون تماس بگیرید تا تیم امدادی به سرعت در محل شما حاضر شود.

سوخت‌رسانی سیار فردا موتورز

اگر سوخت خودروی شما تمام شده است و به پمپ بنزین هم نزدیک نیستید، با شماره امداد فردا موتورز تماس بگیرید تا تیم سوخت‌رسانی سیار را به محل شما بفرستد. با کمک تیم سوخت‌رسانی سیار می‌توانید سوخت با بهترین کیفیت را در محل دریافت کنید و به رانندگی ادامه دهید. هر دو نوع بنزین سوپر و معمولی ارائه می‌شوند و باید در زمان تماس، درخواست دهید که کدام نوع سوخت را نیاز دارید.

باطری به باطری سیار امداد خودرو فردا موتورز

تعمیر و تعویض باطری به صورت سیار و در محل شما توسط شرکت امداد خودرو پایتخت انجام می‌گیرد. باطری خودرو اگر تخلیه شود و یا در زمان خرابی، باعث مشکلات جدی می‌شود و باید هر چه سریع‌تر با کمک خدمات امدادی، باطری را تعویض یا تعمیر کنید. این خدمات از طریق تماس با شماره امداد فردا موتورز قابل درخواست و دریافت می‌باشد و تیم در سریع‌ترین زمان به محل شما اعزام خواهد شد.

سرویس دوره‌ای فردا موتورز

از خدمات امداد خودرو پایتخت برای خودروهای فردا موتورز، سرویس دوره‌ای است. توصیه می‌شود خودروی خود را به صورت منظم و دوره‌ای سرویس کنید که این سرویس شامل کارهایی مثل تعمیرات، تعویض لوازم یدکی، تنظیمات فنی و… می‌باشد. با سرویس کردن منظم خودرو از ایجاد مشکلات گسترده جلوگیری می‌کنید و عمر مفید قطعات خودرو حفظ می‌شود.

مزایای خدمات امداد فردا موتورز

برای امداد خودرو فردا موتورز، از خدمات شرکت امداد خودرو تهران پایتخت بهره‌مند شوید. از مزایای خدمات امدادی این شرکت عبارتند از:

سرعت خدمات‌رسانی

گروه امداد خودرو پایتخت با چندین سال سابقه فعالیت، از سریع‌ترین مراکز امدادی است که با اعزام فوری مکانیک و تیم امدادی به محل شما، باعث می‌شود که در وقت و هزینه‌های رانندگان صرفه جویی شود.

تعرفه دولتی نرخ اتحادیه

هزینه خدمات امداد خودرو فردا موتورز بسیار مناسب و مطابق با تعرفه دولتی نرخ اتحادیه است و مبلغ بیشتری از رانندگان دریافت نخواهد شد. هزینه دریافتی با توجه به مدل خودرو، نوع خدمات، مسیر، زمان ارائه خدمات و… مشخص می‌شود.

تیم متخصص و فنی

شرکت امداد خودرو پایتخت از تیم امدادی متخصص و فنی تشکیل شده است که خدمات امدادی را در زمینه‌های مختلفی ارائه می‌دهند. تعمیرکاران حاضر در این مجموعه، دوره‌های تخصصی و فنی حرفه‌ای را گذرانده‌اند و تسلط کاملی در برطرف کردن انواع ایرادات خودرو دارند.

امدادرسانی ۲۴ ساعته

از مزایای خدمات شرکت امداد خودرو پایتخت، ارائه خدمات امدادرسانی 24 ساعته است و در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت شبانه‌روزی، تیم امدادی در محل شما حضور خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران