امداد خودرو هایما

امداد خودرو هایما تمامی خدمات امداد جاده ای را برای تمامی مدل های خودرو Haima اعم از هایما S5، هایما S7 سی وی تی، هایما S7، هایما S7 پلاس، هایما S8 و… را به مشتریان به صورت شبانه روزی در تمام مناطق تهران با بهترین کیفیت خدمات ارائه می کند. برای ارتباط با کارشناسان مجموعه و ثبت درخواست امداد می توانید از طرق زیر اقدام کنید.

امداد خودرو هایما

امداد خودرو هایما در تهران

تهران اولین کلانشهر در ایران است که به عنوان پایتخت شناخته شده و در نتیجه بیشترین جمعیت را دارد. بنابراین باید نمایندگی‌هایی که خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات خودرو را ارائه می‌دهند، شعبه‌های متعددی را در این استان راه‌اندازی کنند تا مردم در هر منطقه از تهران که هستند، بتوانند به افراد متخصص دسترسی داشته باشند. امداد خودرو هایما در تهران علاوه بر اینکه به صورت ۲۴ ساعته خدمات را برای شما عزیزان ارائه می‌کند، خدمات مربوط به تعمیرکار سیار را نیز در نظر گرفته تا نیازی نباشد شما به این مرکز مراجعه کنید بلکه تکنسین همراه با تجهیزات کامل به منزل شما می‌آید تا سرویس و تعمیر خودرو را انجام دهد.

خدمات امداد خودرو هایما

خدمات امداد جاده ای امداد هایما عبارتنداز:

خدمات تعمیرکار سیار هایما

تفاوتی ندارد شما در کدام منطقه زندگی می‌کنید؛ به محض اینکه با شماره امداد هایما تماس می‌گیرید، چه برای سرویس و چه برای تعمیرات خودرو، تکنسین با تجهیزات کامل و در صورت نیاز با یک دستیار به منزل یا محل کار شما می‌آید تا خودرو را سرویس کرده و یا اینکه عیب‌یابی و تعمیرات را انجام دهد. بنابراین مسئولیت جابجایی خودرو از دوش شما برداشته می‌شود و نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک منتظر بمانید یا وقت زیادی را در تعمیرگاه از دست بدهید تا خودروی شما عیب‌یابی شود.

خدمات امداد باتری هایما

باتری به عنوان قلب خودرو، به مرور زمان قدرت خود را از دست می‌دهد. گاهی شارژ آن تمام می‌شود و گاهی به طور کلی عمر مفید آن از دست رفته و باید حتماً آن را عوض کنید. برای اینکه از عملکرد تعمیرکار مطمئن باشید و به هیچ عنوان باتری چینی به جای باتری اصل بر روی خودرو نصب نشود، با امداد خودرو هایما در ارتباط باشید. تعمیرکاران موظف هستند در صورت امکان، شارژ خودرو را انجام دهند و در غیر این صورت یک باتری اصل دارای گارانتی را بر روی خودرو نصب می‌کنند.

پنچرگیری سیار هایما

درست است که پنچرگیری زمان زیادی را از ما نمی‌گیرد ولی به هر حال فرآیند سختی است. به خصوص اگر ما عجله داشته باشیم و بخواهیم خود را به یک مهمانی یا جلسه فوری برسانیم، واقعاً پنچرگیری شرایط را برای ما سخت می‌کند. در چنین شرایطی با شماره امداد هایما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید تا تعمیرکار به محل بیاید و پنچرگیری را برای شما انجام دهد.

بنزین سیار هایما

آیا در داخل یا خارج از شهر بنزین خود را تمام کرده‌اید و به هیچ عنوان به پمپ بنزین دسترسی ندارید؟ اصلاً نگران نباشید. با امداد خودرو هایما تماس بگیرید و درخواست بنزین سیار داشته باشید. در اولین فرصت تکنسین‌ها خود را به شما می‌رسانند و بنزین را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 یدک کش و کفی خودروبر هایما

یدک کش زمانی کاربرد دارد که خودرو دچار تصادف سنگینی شده و یا به دلیل نقصی که اتفاق افتاده، امکان جابجایی آن در شهر وجود ندارد. کفی خودروبر برای افرادی مناسب است که در زمینه خرید و فروش خودرو کار می‌کنند و به هیچ عنوان نباید خودرو قبل از فروخته شدن، روشن گردد. به هر حال شما برای استفاده از خدمات یدک کش و کفی خودروبر، می‌توانید بر روی کمک امداد خودرو هایما حساب کنید.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو هایما

تمامی افرادی که در این مرکز حضور دارند به صورت تخصصی دوره‌های آموزشی برای تسلط با سیستم طراحی خودروهای هایما را پشت سر گذاشته‌اند و با یک نگاه می‌توانند خودرو را سرویس یا عیب‌یابی کنند.

اگر قطعه‌ای در موتور سوخته باشد، اصلاً نگران این موضوع نباشید که قطعه چینی به جای آن قرار گیرد چون امداد خودرو هایما به شما تعهد می‌دهد قطعات اورجینال بر روی خودرو نصب شوند و با ارائه گارانتی، تعهد خود را به شما ثابت می‌کند.

اصلا نگران هزینه‌ها نباشید. تحت نظر امداد خودرو هایما هزینه‌ها طبق نرخ اتحادیه برآورد می‌شوند. از سوی دیگر اگر گارانتی خودرو اعتبار داشته باشد، تخفیف خوبی به شما داده خواهد شد.

یکی از اصول اخلاقی در امداد خودرو هایما این است که تعمیرکاران چه برای سرویس و چه برای تعمیر خودرو، حتماً به شماره ضمانتنامه با تاریخ اعتبار طولانی تحویل دهند.

امداد خودرو شبانه روزی هایما

یکی از بهترین اقداماتی که امداد خودرو هایما انجام داده است، بحث خدمات ۲۴ ساعته می‌باشد. در هر زمان از شبانه روز که به کمک نیاز داشتید، کافی است با شماره امداد هایما تماس بگیرید. آیا سفر ناگهانی برای شما پیش آمده و باید هرچه زودتر خودرو خود را برای سفر سرویس نمایید؟ آیا در دل شب خودرو خراب شده و نمی‌دانید اکنون چکار کنید؟ بهترین راهکار این است که با شماره امداد هایما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. با توجه به اینکه امداد خودرو شبانه‌ریزی هایما خدمات ۲۴ ساعته را ارائه می‌کند، پس تکنسین‌ها در اولین زمان ممکن خود را به شما می‌رسانند.

کلام آخر

اگر می‌خواهید یک نمایندگی معتبر را در کنار خود داشته باشید که تمامی خدمات امداد خودرو هایما را برای شما عزیزان ارائه کند، به شما پیشنهاد می‌کنیم شماره امداد خودرو پایتخت را در گوشی خود ذخیره کنید. این مرکز نیز به صورت ۲۴ ساعته و تحت نظر تکنسین‌های حرفه‌ای آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به امداد خودرو هایما است. پس از کیفیت کار مطمئن باشید و با خیال راحت خودروی خود را به امداد خودرو پایتخت بسپارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران