امداد خودرو پارس خودرو

اگر شما صاحب یکی از خودروهای برند پارس خودرو هستید و اکنون به دنبال نمایندگی‌های معتبر می‌گردید تا با خیال راحت بتوانید سرویس و تعمیر خودرو را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. ما در این مقاله قرار است خدمات امداد خودرو پارس خودرو را به شما معرفی کنیم. خوشبختانه این برند نمایندگی‌های متعددی را در اقصی نقاط ایران راه‌اندازی کرده و در نتیجه مشتریان به راحتی می‌توانند به خدمات این مرکز دسترسی داشته باشند.

امداد خودرو پارس خودرو

امداد پارس خودرو در تهران

یکی از معضل‌های اساسی برای تمام هموطنانی که در تهران زندگی می‌کنند این است که ترافیک‌های سنگین را پشت سر بگذارند تا برای تعمیر و یا سرویس خودرو خود بتوانند به یک تعمیرگاه مراجعه نمایند. اغلب افراد برای اینکه از شهر ترافیک‌ها در امان بمانند، ترجیح می‌دهند نزدیکترین تعمیرگاه را انتخاب کنند و به کیفیت کار توجه ندارند جون ترافیک‌ها واقعا کلافه‌کننده هستند. اما تحت نظر امداد خودرو پارس خودرو در تهران می‌توانید تمامی خدمات مربوط به عیب‌یابی، تعمیر و سرویس خودروی خود را در محل دریافت نمایید. یعنی کافی است با شماره امداد پارس خودرو تماس بگیرید تا تعمیرکار به منزل شما بیاید و نیازی به مراجعه شما به نمایندگی نباشد. پس در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات ارائه می‌شود و در همان روز ماشین را تحویل خواهید گرفت.

خدمات امداد پارس خودرو

خدماتی که امداد پارس خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است شامل:

تعمیرکار سیار پارس خودرو

بهترین اقدامی که امداد خودرو پارس خودرو در زمینه ارائه خدمات به مشتریان عزیز انجام داده است، تکنسین سیار می‌باشد. یعنی تمامی خدمات مربوط به سرویس و عیب‌یابی خودرو در خانه خود شما و در حضور شما انجام می‌گردد. این اقدام چند مزیت دارد. از یک سو سرعت عمل بالا می‌رود و نمایندگی در طول روز می‌تواند به تعداد زیادی مشتریان سرویس دهد. از سوی دیگر مشتری می‌تواند از نزدیک شاهد روند کار باشد و از کیفیت خدمات مطمئن شود. در نهایت چون تعمیرکار به منزل مراجعه می‌کند، در همان روز کار را تمام خواهد کرد و مشتری می‌تواند ماشین خود را همان  روز سالم تحویل بگیرد.

امداد باتری پارس خودرو

با وجود امداد پارس خودرو، اصلاً نگران تمام شدن شارژ باتری و یا تعویض آن نباشید. به هر حال این مسئله کاملاً طبیعی است که باتری روزی از کار بیفتد. باید برای تعویض باتری با حساسیت بیشتری عمل نمایید. اجازه دهید تعمیرکاران ما خدمات امداد باتری را برای شما ارائه کنند. در صورتی که شارژ باتری به اتمام رسیده باشد، باتری را برای شما شارژ خواهند کرد. اما در صورتی که نیاز به تعویض باشد، به شما اطمینان داده می‌شود که از باتری‌های کاملاً اورجینال و دارای گارانتی استفاده خواهد شد و خبری از باتری‌های چینی نیست.

تعویض قطعات در محل

با وجود امداد خودرو پارس خودرو، اصلاً نگران این موضوع نباشید که مبادا قطعات چینی بر روی خودرو استفاده گردد. این مرکز به شما تعهد می‌دهد اگر قطعه‌ای در داخل دستگاه سوخته و نیاز به تعویض دارد، حتماً از قطعات اورجینال دارای گارانتی استفاده کرده و گارانتی آن را در اختیار شما قرار دهد.

یدک‌ کش و کفی خودروبر

آیا به دلیل خرابی بسیار شدید خودرو و عدم امکان استفاده از آن نیاز به یدک کش دارید؟ آیا تصادف سنگینی متحمل شده‌اید و حتماً یدک کش حرفه‌ای باید خودرو را جابجا کند؟ آیا شغل شما در زمینه خرید و فروش خودرو است و می‌خواهید بدون اینکه خودروها را روشن کنید، آن‌ها را به محل نگهداری انتقال دهید؟ در تمامی این موارد می‌توانید از خدمات یدک کش و کفی خودروبر امداد خودرو پارس خودرو استفاده کنید.

پنچرگیری سیار

یکی از ساده‌ترین خدماتی که نمایندگی امداد خودرو پارس خودرو ارائه می‌کند، بحث پنچرگیری سیار است. چه در داخل شهر و چه در بیرون از شهر دچار این مشکل شده باشید، می‌توانید با امداد خودرو پارس خودرو تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید. اکنون منتظر بمانید تا پنچرگیری به صورت سیار برای شما انجام شود.

بنزین سیار

همه ما باید برای زمان‌هایی که می‌خواهیم به بیرون از شهر سفر کنیم، بنزین زاپاس در داخل ماشین خود داشته باشیم. اما اگر به صورت ناگهانی بنزین شما تمام شد و به پمپ بنزین دسترسی ندارید، با امداد خودرو پارس خودرو تماس بگیرید. در این صورت در اولین زمان ممکن بنزین برای شما ارسال خواهد شد.

مزایای امداد پارس خودرو

با بهره مندی از خدمات این مجموعه مزایای زیر را بدست می آورید:

  • تعمیرات در محل
  • تعویض قطعات با انواع اورجینال
  • ارائه گارانتی به مشتریان برای تعمیرات و سرویس خودرو
  • برآورد هزینه‌ها طبق نرخ اتحادیه
  • برآورد هزینه‌ها براساس تاریخ اعتبار گارانتی
  • خدمات ۲۴ ساعته
  • حضور افراد متخصص و حرفه‌ای در نمایندگی

شماره امداد پارس خودرو

شماره امداد پارس خودرو 02166551374 است. از آنجایی که در هر زمان از شبانه روز ممکن است شما به کمک نیروهای متخصص جهت سرویس و تعمیر خودرو نیاز داشته باشید، به هم دلیل امداد خودرو شبانه روزی پارس خودرو خدمات ۲۴ ساعته را برای شما ارائه می‌کند.
کارشناسان ما در تمامی ۲۴ ساعت موظف به پاسخگویی به تماس‌های شما هستند و در اولین زمان ممکن خدمات برای شما ارائه خواهد شد. پس با ذخیره شماره امداد پارس خودرو می‌توانید در هر زمانی که به کمک افراد متخصص نیاز داشتید، به خدمات امداد خودرو شبانه روزی پارس خودرو دسترسی پیدا کنید.

کلام آخر

در پایان لازم است این مطلب را بیان کنیم که علاوه بر اینکه می‌توانید مستقیماً با امداد خودرو پارس خودرو در ارتباط بوده و از خدمات این مرکز استفاده کنید، امکان بهره‌مندی از خدمات این مرکز تحت نظر امداد خودرو پایتخت نیز برای شما وجود دارد. در واقع نیروهای متخصص پارس خودرو در امداد خودرو شمال تهران، امداد خودرو شرق تهران، خدمات پنچرگیری سیار، تعمیرکار سیار، بنزین سیار و باتری به باتری را به صورت کاملا حرفه‌ای و تحت نظر افراد متخصص برای شما انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران