لیست 10تایی بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

با توجه به وضعیت جاده‌ها و مسیرهای شهری، مشکلات مختلفی ممکن است برای ماشین‌‌هایی که مجهز به گیربکس اتوماتیک هستند پیش بیاید. در چنین مواقعی شما باید با چندین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران آشنا باشید تا بتوانید برای بازیابی عملکرد خودروی خود اقدام کنید. بهترین پیشنهاد این است که تعمیرات را به صورت در محل پیگیری کنید تا زمان زیادی برای این کار صرف نشود. اما ممکن است شرایط گیربکس ماشین شما به صورتی باشد که نتوان آن را به شکل در محل تعمیر کرد. به هر حال شما باید کار تعمیر گیربکس اتوماتیک را به دست کسانی بسپارید که مهارت فنی بالایی داشته باشند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم لیست 10تایی بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران را برای شما آماده کنیم تا مشکل خود را با کمک گرفتن از این تعمیرگاه ها حل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک در تهران را خدمت شما معرفی کنیم.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

 

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران باید به دنبال تعمیرگاهی مجهز و حرفه‌ای باشید. در این بخش، لیست 10تایی بهترین تعمیرگاه گیربکس اتومات در تهران را معرفی کرده‌ایم تا کار شما را برای پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب آسان کنیم.

امداد خودرو پایتخت

امداد خودرو پایتخت تعمیرات تخصصی گیربکس اتومات را در تهران به مشتریان ارائه می کند. خدمات این مجموعه تخصصی مربوط به سرویس و عیب یابی انواع گیربکس، تعمیرات ساده گیربکس و  بازسازی کامل آن است. تمامی مشکلات گیربکس های اتوماتیک در این مرکز با استفاده از دستگاه دیاگ و یا فلوچارت عیب یابی شرکت سازنده با دقت بالا شناسایی شده و اقدامات لازم جهت عیب یابی کامل انجام خواهد شد.

تعمیرگاه  تخصصی گیربکس اتومات مرکز امداد خودرو پایتخت تعمیرات گیربکس اتومات AT، CVT، AMT، DCT را برای تمامی خودروهای دارنده با تکیه بر دانش فنی تکنسین های خود و مجهزترین دستگاه و ابزارآلات لازم را انجام می دهد.

آقای اتومات

گزینه بعدی ما در زمینه معرفی بهترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک، آقای اتومات است. تجربه کاری این مجموعه به حدود سی سال می‌‌رسد و در طول این سال‌ها توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. تعمیرگاه آقای اتومات در نزدیکی میدان ملت قرار گرفته است و برای دریافت خدمات از آنها لازم است خود را به محل تعمیرگاه برسانید.

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک

اتوکلینیک مقدم

اتوکلینیک مقدم در مجتمع تعمیرگاهی صدر در محله ازگل یکی از تعمیرگاه‌های شناخته شده برای دریافت خدمات گیربکس اتوماتیک است. این تعمیرگاه اعتبار زیادی دارد و با تکنسین‌های مجرب خود، آماده کمک رسانی به صاحبان خودروها می‌باشد. شما هم می‌توانید تعمیر یا تعویض گیربکس اتوماتیک اتومبیل خود را به تعمیرکاران اتوکلینیک مقدم بسپارید.

هیدروتک

تعمیرگاه هیدروتک به صورت تخصصی روی انواع گیربکس از جمله گیریکس‌های اتوماتیک کار می‌کند و به همین دلیل می‌تواند هر مشکلی را در این زمینه حل کند. عیب یابی و تعمیر گیربکس اتوماتیک در هیدروتک به سرعت انجام می‌شود تا وقت شما تلف نشود. این مرکز در محله صادقیه تهران است و اگر در این محله به دنبال تعمیرگاه گیربکس می‌گردید، هیدروتک گزینه خوبی برای شما می‌باشد.

تهران گیربکس

تعمیرگاه دیگری که بهتر است آن را بشناسید، مجموعه تهران گیربکس است. در این مجموعه امکان تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک در انواع برندهای داخلی و خارجی وجود دارد. شما می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا مشاوره‌های های لازم را در اختیار شما قرار دهند. معمولا باید برای دریافت خدمات از تهران گیربکس در صف انتظار قرار بگیرید و اگر عجله داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از تعمیرات فوری بهره‌مند شوید.

گیربکس آپ

یکی از قدیمی‌ترین مراکزی که تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران را انجام می‌دهد، گیربکس آپ است. دقت این مجموعه در عیب یابی مشکلات گیربکس بالا است و در ادامه با توجه به مشکل شناسایی شده، بهترین روش برای تعمیر گیربکس اجرا می‌شود. مجموعه گیربکس آپ در غرب تهران و در خیابان ستارخان واقع شده است. برای دریافت خدمات گیربکس از این مرکز باید خود را به محل تعمیرگاه برسانید تا کار شما انجام شود.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک

تعمیرگاه مکران

اگر ماشین شما در شرق تهران خراب شده است، می توانید به تعمیرگاه مکران در میدان هروی مراجعه کنید. مکران تخصص بالایی در زمینه تعمیر گیربکس اتومات خودروهای لوکس دارد. البته قیمت تعمیرات در این مجموعه کمی بالاست اما خیال شما را از بابت کیفیت راحت می‌کند.

تعمیرگاه مهندس برهانی

تعمیرگاه بعدی این لیست، تعمیرگاه مهندس برهانی است که در نزدیکی پل پارک وی قرار دارد. تعمیرگاه مهندس برهانی بسیار مجهز است و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا در زمینه تعمیر گیربکس در این مجموعه به چشم می‌خورند. به همین دلیل شما می‌توانید انواع تعمیرات گیربکس اتوماتیک را به تعمیرگاه مهندس بهرانی بسپارید.

تعمیرگاه سیتروئن

تعمیرگاه بعدی، سیتروئن نام دارد که همانطور که از اسم آن مشخص است، تعمیرات تخصصی تولیدات برند سیتروئن را انجام می‌دهد. بنابراین امکان دریافت خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک سیتروئن در این مجموعه در دسترس است. عیب یابی گیربکس در سیتروئن با دستگاه لگزیا انجام می‌شود تا درصد خطا در این زمینه به صفر برسد. همچنین سرویس‌های دوره‌ای گیربکس نیز در تعمیرگاه سیتروئن به مشتریان ارائه می‌شود.

گیربکس وان

آخرین گزینه در لیست 10تایی بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران، گیربکس وان می‌باشد که مشتریان قدیمی، آن را با نام تعمیرگاه میثم و مسعود می‌شناسند. گیربکس وان، خدمات عیب‌یابی، تعمیر و تعویض گیربکس اتوماتیک را به کمک متخصصین ماهر و کار بلد به اجرا می‌گذارد. این تعمیرگاه در خیابان زامیاد از جاده مخصوص کرج قرار دارد و اگر گیربکس ماشینتان نزدیک به این محل خراب شده‌ است، بهتر است سری به گیربکس وان بزنید.

سخن پایانی

اگر تعمیر گیربکس اتوماتیک خود را به امداد خودرو پایتخت بسپارید می‌توانید از مزایای خدمات این مرکز بهره‌مند شوید. در امداد خودرو پایتخت، تعمیرات تخصصی گیربکس با کمترین دستمزد انجام می‌شود و به همین دلیل هزینه تعمیر خودروی شما در مقایسه با مراکز دیگر، کمتر خواهد بود. همچنین در صورتی که قطعه‌ای در داخل گیربکس کاملا خراب شده باشد، این قطعه با یک قطعه اورجینال تعویض خواهد شد. علاوه بر این، امداد خودرو پایتخت، ضمانت تعمیر دارد و به این صورت خیال شما را از بابت کیفیت خدمات راحت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران