امداد خودرو تیگارد موتور

خدمات امداد خودرو تیگارد موتور، از خدمات حمایتی برای رانندگان این خودرو است. رانندگان خودروی تیگارد می‌توانند برای رفع خطرات رانندگی در مواقع اضطراری، تعمیر خودرو در محل، کشیدن خودرو از محل حادثه و انتقال به تعمیرگاه، از این خدمات استفاده کنند و از کمک تیم امداد خودرو بهره مند شوند. پس اگر شما هم در وسط جاده یا خیابان با خرابی خودروی خود مواجه شده‌اید، جای هیچ نگرانی نیست و فقط کافیست با شماره امداد خودرو تیگارد موتور تماس بگیرید تا تیم امدادی خیلی زود به محل‌تان بیاید. برای دریافت شماره تماس مرکز امداد و آشنایی با بهترین شرکت امداد خودرو، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

امداد خودرو تیگارد

اهمیت دریافت خدمات امداد خودرو تیگارد موتور

در مواقعی که خودروی شما وسط جاده یا خیابان خراب شده است یا خدای نکرده تصادف کرده‌اید، می‌توانید بدون آنکه استرس و نگرانی داشته باشید، با مرکز امداد خودرو تیگارد تماس بگیرید و با حفظ خونسردی خود، منتظر اعزام تیم امداد باشید. در این وضعیت، خودروی خود را با هل دادن به گوشه‌ای خلوت برسانید تا زمانی که تیم امداد به محل شما برسد. البته خدمات امداد خودرو فقط برای مواقع خرابی یا تصادف نیست بلکه شما می‌توانید برای بررسی وضعیت کلی ماشین در محل نیز از تعمیرکاران سیار کمک بگیرید یا در مواقعی که نیاز به سوخت‌رسانی سریع دارید، بنزین‌رسانی سیار به محل شما انجام می‌گیرد.

ویژگی‌های بهترین شرکت امداد خودرو تیگارد موتور

گاهی اوقات مشکل پیش آمده برای خودرو، جدی است و تا تعمیرکار حرفه‌ای آن را بررسی نکند، مشکل رفع نخواهد شد یا در مواقعی مثل تصادف، نیاز به حمل خودرو با کفی خودروبر یا با یدک کش است. در این مواقع، باید از شرکت ارائه دهنده خدمات امداد خودرو تیگارد موتور کمک بگیرید اما یک شرکت معتبر، چه ویژگی‌هایی دارد؟ به موارد زیر توجه داشته باشید:

پوشش جغرافیایی گسترده

شرکت امداد خودرو باید خدمات را در مناطق مختلف شهر ارائه دهد و پوشش گسترده و مناسبی داشته باشد.

ارائه خدمات شبانه‌روزی

شما در هر زمانی ممکن است با مشکل در خودروی خود مواجه شوید بنابراین یک شرکت باید خدمات شبانه‌روزی داشته باشد تا هر زمان که نیاز بود، بتوانید تماس بگیرید.

پاسخگویی سریع

پاسخگویی سریع و ارسال به موقع تیم امداد خودرو، ویژگی دیگری از بهترین شرکت است. در وضعیت‌های حساس مثل تصادف خودرو، حضور به موقع تیم امدادی از اهمیت زیادی برخوردار است و تاخیر در پاسخگویی می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

استفاده از تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته

یک شرکت برتر در زمینه خدمات امداد خودرو تیگارد، از تجهیزات و تکنولوژی‌های به‌روز استفاده می‌کند تا خدمات بهتر و سریع‌تری ارائه نماید.

پوشش انواع خدمات

خدمات امداد خودرو تیگارد که توسط بهترین شرکت امدادی ارائه می‌شود، خدمات متنوعی از جمله تعمیرات فنی، برقی، مکانیکی و… است.

قیمت منصفانه

بهترین شرکت امداد خودرو تیگارد موتور، قیمت منصفانه‌ای برای ارائه خدمات در نظر می‌گیرد.

اگر قصد دارید که خدمات را از یک شرکت امدادی با ویژگی‌های فوق دریافت کنید، شرکت امداد خودرو پایتخت در خدمت شماست. این شرکت، خدمات امدادی را در تمام مناطق تهران ارائه می‌دهد و تیم امدادی را در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌فرستد.


بیشتر بدانید: امداد خودرو شمال تهران


 

خدمات امداد خودرو تیگارد

امداد خودرو تیگارد موتور شامل خدمات مختلفی است از جمله آنکه:

مکانیک سیار و تعمیرکار در محل

از خدمات پراستفاده، مکانیکی سیار و اعزام تعمیرکار به محل است. اگر در شهر تهران هستید و خودروی شما نیاز به تعمیرات در محل دارد، هم‌اکنون می‌توانید با شماره امداد خودرو تیگارد موتور تماس بگیرید تا مکانیک سیار به محل شما بیاید. مکانیک در زمان اعزام به محل شما، تمام لوازم تعمیرات را همراه خواهد داشت.

یدک کش و خودروبر تیگارد

در مواقع اضطراری و خرابی خودرو می‌توانید از خدمات یدک کش استفاده کنید. با استفاده از این خدمات، خودروی شما تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا محل مدنظرتان، حمل خواهد شد و مزیتی که دارد، امنیت بالای آن است ضمن اینکه از آسیب‌های بیشتر جلوگیری می‌کند.

تعویض و نصب باتری ماشین

در صورت بروز مشکل در باتری خودرو، می‌توانید از خدمات امداد باتری بهره‌مند شوید. امداد باتری شامل تعوض باتری در محل، شارژ باتری، عیب‌یابی و رفع مشکل سیستم برق خودرو و… است. همچنین درباره نگهداری از باتری هم مشاوره خواهید شد.

سوخت‌رسانی سیار

سوخت رسانی سیار به معنای تامین بنزین مورد نیاز خودرو در محل مورد درخواست شماست و به جای آنکه شما به جایگاه‌های سوخت ثابت بروید، سوخت‌رسان سیار با خودروی مخصوص به محل شما خواهد آمد. این خودرو به مخزن سوخت و تجهیزات پمپاژ مجهز شده است و در هر جای تهران که باشید، بنزین به خودروی‌تان می‌رساند.


بیشتر بدانید: امداد خودرو غرب تهران


خدمات سرویس دوره‌ای و نگهداری از خودرو

حتی اگر خودروی شما سالم است می‌توانید برای سرویس دوره‌ای و نگهداری از خودروی خود با شماره امداد خودرو تیگارد موتور ارتباط برقرار کنید و درخواست دهید که یک تعمیرکار برای بازدید فنی از خودرو، به محل‌تان بیاید. سرویس دوره‌ای خودرو شامل بخش‌های زیر است:

  • عیب‌یابی و تعمیر موتور
  • تعویض روغن و فیلتر
  • تعمیرات الکتریکی و الکترونیکی
  • تعمیرات ترمز و شاسی
  • بررسی صفحه کلاچ و پدال‌ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن بالانس لاستیک‌ها و لنت ترمز و تست دیاگ
  • و…

امداد قفل و سوئیچ

ممکن است به دلیل حواس پرتی، سوئیچ خودرو را داخل ماشین جا بزارید و درها را قفل کنید. در این شرایط هم می‌توانید با شماره امداد خودرو تیگارد موتور تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را خیلی زود برطرف کنید.

هزینه خدمات امداد خودرو تیگارد موتور

هزینه خدمات امداد خودرو تیگارد در اکثر مواقع به عهده راننده است اما در بعضی مواقع نیز هزینه‌ها توسط شرکت بیمه خودرو تامین می‌شود. در صورت پرداخت هزینه توسط راننده، عوامل زیر تعیین کننده قیمت خدمات امدادی هستند:

  • خدمات مورد نیاز خودروی شما بر هزینه خدمات امدادی موثر است به طور مثال، هزینه باتری به باتری کردن خودرو با هزینه حمل خودرو با کفی خودروبر، متفاوت است.
  • محل خرابی خودرو نیز بر هزینه خدمات امدادی تاثیر می‌گذارد و هر چقدر که مسافت طی شده میان محل خودرو تا تعمیرگاه بیشتر باشد، هزینه امداد خودرو بیشتر خواهد بود.
  • زمان درخواست خدمات از نظر روز و شب، تعطیلات، بارندگی، برف و کولاک و… نرخ خدمات امداد خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • سایر عوامل موثر بر هزینه‌ها شامل حمل خودرو در منطقه پر ترافیک، هزینه ورود به منطقه زوج و فرد و… هستند.

نحوه‌ امداد رسانی شرکت امداد خودرو پایتخت

پس از تماس با امداد خودرو تهران و مطلع شدن شرکت از موقعیت جغرافیایی شما، تیم امدادی به محل شما به سرعت حضور خواهد یافت. تمام تجهیزاتی که برای امداد رسانی به خودرو نیاز است، همراه تیم امدادی خواهد بود و خدمات باکیفیتی دریافت خواهید کرد. هم‌اکنون می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات تکمیلی، با شماره امداد خودرو تیگارد موتور تماس بگیرید و با اطمینان، در انتظار رسیدن امدادگران به محل باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران