امداد مدیا موتورز

خدمات امداد مدیا موتورز می‌توانیم به مکانیکی سیار، پنچرگیری سیار، باتری به باتری خودرو، سوخت‌رسانی سیار، تعمیرات در محل خودرو و… اشاره کنیم. بلافاصله بعد از تماس شما با مرکز امداد خودرو و ثبت موقعیت مکانی شما در مرکز، نزدیک‌ترین امدادگر به محل‌تان خواهد آمد و مشکل خودرو در محل رفع می‌گردد. برای استفاده از خدمات امداد خودرو مدیا موتورز و اطلاع از شماره تماس بهترین مرکز امدادی، در ادامه همراه ما باشید.

امداد مدیا موتورز

خدمات امداد خودرو مدیا موتورز چیست

امداد خودرو، خدماتی است که در ساعات شبانه روز به رانندگان ارائه می‌شود و هدف از ارائه این خدمات، تامین امنیت مسافرت در جاده‌ها و راه‌ها می‌باشد. شرکت‌های معتبری مثل شرکت امداد خودرو پایتخت با بهره‌مندی از تجهیرات پیشرفته و کمک گرفتن از تیم‌های امدادی با تجربه و سریع، در دسترس رانندگان قرار دارند و پکیج کاملی از خدمات امدادی در زمینه تعمیر و حمل و نقل انواع خودروها ارائه می‌دهند. شرکت امداد خودرو پایتخت نیز با استفاده از تجهیزات به روز، خدمات امدادی فوری و شبانه روزی را در سراسر تهران به رانندگان خودروی مدیا موتورز ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: امداد خودرو شمال تهران


امداد شبانه‌روزی مدیا موتورز

شرکت امداد خودرو پایتخت به صورت شبانه روزی و در مناطق مختلف تهران فعالیت می‌کند و شما هر زمان که نیاز به خدمات امدادی فوری و با کیفیت در هر ساعت از شبانه روز که داشتید، می‌توانید با این شرکت در تماس باشید. اگر در تهران هستید و خودروی شما با مشکل مواجه شده است، از طریق تماس با شماره امداد خودرو موتورز، از خدمات امداد رسانی 24 ساعته بهره‌مند خواهید شد. امدادگران در تمام ساعات شبانه روز، منتظر تماس شما هستند و سریعا خود را به محل‌تان می‌رسانند.

لیست خدمات امداد خودرو مدیا موتورز

مرکز امداد خودرو، خدمات امدادی متنوعی را برای شما رانندگان عزیز در نظر گرفته است تا در صورت مواجهه با هر نوع مشکل خودرو، هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که امدادگران می‌توانند هر نوع مشکل در خودروی شما را رفع کنند. از خدمات اصلی مدیا موتورز، عبارتند از:

اعزام مکانیک سیار و تعمیرات در محل

مکانیکان سیار شرکت امداد مدیا به صورت شبانه‌ روزی آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. برای خودروهایی که نیاز به تعمیرات در محل دارند، مکانیک سیار اعزام می‌شود و خدماتی سریع و کم هزینه است. اگر در مناطق مختلف تهران خودروی شما به طور ناگهانی مشکل پیدا کرده است و خودتان هم نمی‌توانید مشکل را رفع کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر با شماره امداد مدیا موتورز تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام مکانیک سیار ثبت نمایید.


بیشتر بخوانید: امداد خودرو شرق تهران


یدک کش و حمل خودرو

اگر نیازمند دریافت خدمات حمل خودرو هستید و خودروی شما خراب شده است، می‌توانید از خدمات یدک کش استفاده نمایید. این خدمات برای خودروهای تصادفی هم قابل استفاده است و هدف از ارائه آن، انتقال خودرو با حداکثر ایمنی به تعمیرگاه‌هاست. خدمات یدک کش به صورت 24 ساعته در دسترس شماست و بدون آنکه به بدنه خودروی شما آسیبی وارد شود، تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا محل مدنظرتان حمل خواهد شد.

خودروبر و خودروسوار

یکی از روش‌های ایمن حمل خودرو، کمک گرفتن از خودروبر است که انواع مختلفی هم دارد. با استفاده از خودروبر می‌توان خودروهایی که دچار تصادف یا مشکلات فنی شده‌اند را به محلی ایمن منتقل کرد. خودروبر دارای شیب مناسبی برای بارگیری خودرو است و روش سریع و مطمئنی برای انتقال خودرو محسوب می‌شود. شرکت امداد خودرو پایتخت با داشتن خودروبر، می‌تواند این خدمات را در مواقعی که نیاز دارید، ارائه دهد.

تعمیرات سیستم برق خودرو

خودروی شما ممکن است با مشکلات برقی مختلفی مواجه باشد و اگر به یک تعمیرگاه نزدیک نباشید، رفع مشکل برق خودرو فقط با استفاده از خدمات سیار امکان‌پذیر خواهد بود. از طریق تماس با شماره امداد خودرو مدیا موتورز می‌توانید درخواست خدمات تعمیرات سیستم برق خودرو را نیز داشته باشید. این خدمات شامل تعویض تعمیر دینام، شمع، کویل، انژکتور و… هستند و در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز باشد، مکانیک به محل‌تان آمده و برای رفع مشکلات مربوط به سیستم برقی خودروی شما اقدام می‌کند.


بیشتر بخوانید: امداد خودرو غرب تهران


خدمات بنزین سیار

پردرخواست‌ترین خدمات در مرکز امداد خودرو پایتخت، سوخت‌رسانی سیار است. از طریق تماس با تیم بنزین سیار می‌توانید بنزین با کیفیت استاندارد را در هر نقطه از تهران که هستید دریافت کنید. این خدمات هم به صورت شبانه روزی در دسترس است.

سرویس دوره‌ای خودرو مدیا موتورز

خدمات امداد خودرو شامل سرویس‌های دوره‌ای هم می‌باشد. شما می‌توانید بدون آنکه خودرو را به تعمیرگاه ببرید، از تعمیرکار بخواهید که به محل‌تان بیاید و سرویس دوره‌ای خودرو را درب منزل، در محل کار یا هر مکان دیگری انجام دهد. مکانیک برای سرویس کردن خودروی شما، کارهای زیر را انجام خواهد داد:

  • بررسی صفحه کلاچ و پدال‌ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • بررسی بالانس لاستیک‌ها و لنت ترمز و تست دیاگ
  • بررسی روغن خودرو (موتور، گیربکس، ترمز و هیدرولیک)

پنچرگیری لاستیک

از خدمات مرکز امداد مدیا موتورز، پنچرگیری لاستیک است. با اعزام مکانیک سیار به محل شما، پنچرگیری لاستیک خودروی‌تان با بهترین تجهیزات و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌گیرد و لاستیک خودرو از هر نوع تیوب دار و تیوب لس که باشد، پنچرگیری خواهد شد.

ویژگی‌های بهترین شرکت امداد خودرو مدیا موتورز

شرکت امداد خودرو پایتخت به عنوان بهترین شرکت امداد مدیا موتورز، برخی ویژگی‌ها را دارد و با داشتن این مشخصات موفق شده است که نظر مثبت مشتریان خود را به دست آورد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • خدمات امدادی این شرکت در سراسر تهران ارائه می‌شود و آمادگی کاملی برای ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن دارد.
  • شرکت امداد خودرو پایتخت از امدادگران مجرب و ماهری تشکیل شده است که توانایی رفع انواع مشکلات خودرو را دارند.
  • این مرکز امدادی به صورت شبانه روزی در خدمت شما رانندگان عزیز است.
  • واحد پشتیبانی شرکت، در سریع‌ترین زمان پاسخگوی شماست و درخواست‌تان را فورا به اطلاع تیم امدادی می‌رساند.
  • خدمات امدادی شرکت، با قیمت منصفانه و شفاف ارائه می‌شوند.

شماره امداد خودرو مدیا موتورز

شماره امداد مدیا موتورز 02166551374 است. اگر قصد دارید از خدمات مرکز امداد خودرو پایتخت استفاده کنید، هم اکنون می‌توانید تماس بگیرید و برای اعزام امدادگر، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. در هر محدوده‌ای از تهران که هستید، نزدیک‌ترین امدادگر به موقعیت مکانی شما، سریعا اعزام می‌گردد و تلاش بر این است که مشکل خودروی شما در محل رفع شود. علاوه بر تماس با شماره امداد خودرو مدیا موتورز، امکان ثبت درخواست از طریق سایت نیز برای شما وجود دارد. در صورت عجله نداشتن، می‌توانید درخواست‌تان را به همراه مشخصات خودرو، آدرس و شماره تماس خود داخل سایت ثبت کنید و منتظر تماس از سوی کارشناسان شرکت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست امداد خودرو تهران